Over
Crohill

Pim

Crohill is van oorsprong een groothandel in schoonmaakmiddelen, in 1995 opgericht door Pim Hilgerdenaar. Toen hij er achter kwam dat veel schoonmakers fysieke klachten aan het werk over houden, heeft hij met een team van ergonomen Smart Cleaning ontwikkeld. Smart Cleaning verlaagt de werkdruk, vermindert de fysieke belasting van de schoonmaker, verhoogt de kwaliteit, draagt bij aan een hoger rendement voor de organisatie en is duurzamer. Zo kan de schoonmaker weer trots zijn op z’n werk en elke dag met plezier aan de slag gaan.

Inmiddels is Crohill van groothandel uitgegroeid tot een one-stop-shop waar u terecht kunt voor advies, schoonmaakmiddelen en methodes.

Pim Hilgerdenaar,

directeur Crohill BV

“Ik wil mensen verder helpen. Zo is Smart Cleaning ontstaan. Smart methodes werken lichter, sneller, schoner en zijn beter voor het milieu. Ik hoop dat schoonmakers weer met plezier naar hun werk gaan dankzij Smart Cleaning en dat het vak wat meer aanzien krijgt. ”

Wat is belangrijk
voor u?

Graag leren we ook u en uw organisatie beter kennen. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Wie zijn wij?

De kernwaarden snelheid, service, betrouwbaarheid en betrokkenheid vindt u terug in onze methodes en dienstverlening. Of het nu gaat om het uitleveren van een order of het verbeteren van uw resultaat, we willen dat u tevreden bent met het resultaat. Onze buitendienst komt u waarschijnlijk regelmatig tegen. Graag willen we ook onze binnendienst voorstellen. Zo heeft u een gezicht bij de stem.

Natascha

natascha

Verkoop binnendienst

“Het persoonlijk contact met onze klanten vind ik het leukste van mijn werk. Ik vind het fijn om te horen als de klant zegt dat we goed hebben geholpen.”

Ellen

ellen

Management assistent

“Er is niet één week hetzelfde. Hierdoor blijft je werk uitdagend en is het nooit saai. Het maakt mij trots dat wij klanten hebben die echte ambassadeurs voor ons zijn.”

Karen

karen

Inkoper / boekhouder

Ik ben heel blij met de samenwerking met mijn collega’s op de binnendienst en vind het leuk om de contacten met de leveranciers en onze logistieke partner te onderhouden.”

Hanneke

hanneke

HRM en kwaliteitsbeleid

“We gaan telkens weer op zoek naar de beste oplossing voor de klant en nemen geen genoegen met minder. Daar hou ik nou van!”

Wie zijn wij?

De kernwaarden snelheid, service, betrouwbaarheid en betrokkenheid vindt u terug in onze methodes en dienstverlening. Of het nu gaat om het uitleveren van een order of het verbeteren van uw resultaat, we willen dat u tevreden bent met het resultaat. Onze buitendienst komt u waarschijnlijk regelmatig tegen. Graag willen we ook onze binnendienst voorstellen. Zo heeft u een gezicht bij de stem.

Natascha

natascha

Verkoop binnendienst

“Het persoonlijk contact met onze klanten vind ik het leukste van mijn werk. Ik vind het fijn om te horen als de klant zegt dat we goed hebben geholpen.”

Ellen

ellen

Management assistent

“Er is niet één week hetzelfde. Hierdoor blijft je werk uitdagend en is het nooit saai. Het maakt mij trots dat wij klanten hebben die echte ambassadeurs voor ons zijn.”

Karen

karen

Inkoper / boekhouder

Ik ben heel blij met de samenwerking met mijn collega’s op de binnendienst en vind het leuk om de contacten met de leveranciers en onze logistieke partner te onderhouden.”

Hanneke

hanneke

HRM en kwaliteitsbeleid

“We gaan telkens weer op zoek naar de beste oplossing voor de klant en nemen geen genoegen met minder. Daar hou ik nou van!”

eco_logo's

Kwaliteit en
MVO beleid.

Het waarborgen van de kwaliteit vinden we erg belangrijk. De kwaliteit van onze producten én van onze dienstverlening. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een essentieel onderdeel van onze organisatie en dat ziet u terug in onze producten en methodes. Over ons kwaliteits- en MVO beleid kunt u hier meer lezen.

Kwaliteit en
MVO beleid.

eco_logo's

Het waarborgen van de kwaliteit vinden we erg belangrijk. De kwaliteit van onze producten én van onze dienstverlening. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een essentieel onderdeel van onze organisatie en dat ziet u terug in onze producten en methodes. Over ons kwaliteits- en MVO beleid kunt u hier meer lezen.

Iso 9001

Om hoge kwaliteit te kunnen leveren zijn we voortdurend bezig met het evalueren en verbeteren van onze werkprocessen. Onze kwaliteitsbeleid geeft u als klant de garantie dat we daadwerkelijk uitvoeren en borgen wat we u beloven. Diezelfde garantie vragen we van onze leveranciers. De verschillende procedures die dit mogelijk maken zijn vastgelegd in ons kwaliteitssysteem. Bewust hebben we gekozen voor een logistieke partner die ook ISO 9001 gecertificeerd is.

Crohill-ISO-Certificaat-2017-2018-pdf-716x1024

Iso 9001

Om hoge kwaliteit te kunnen leveren zijn we voortdurend bezig met het evalueren en verbeteren van onze werkprocessen. Onze kwaliteitsbeleid geeft u als klant de garantie dat we daadwerkelijk uitvoeren en borgen wat we u beloven. Diezelfde garantie vragen we van onze leveranciers. De verschillende procedures die dit mogelijk maken zijn vastgelegd in ons kwaliteitssysteem. Bewust hebben we gekozen voor een logistieke partner die ook ISO 9001 gecertificeerd is.

Crohill-ISO-Certificaat-2017-2018-pdf-716x1024