Klachten/storingen/retourneren

Heeft u een vraag, klacht of wilt u een storing melden aan een machine of iets retourneren? Laat het ons weten en we gaan er iets aan doen. Hieronder kunt u lezen wanneer u welk formulier invult en naar ons toestuurt.

Klachten

Crohill besteedt de grootst mogelijke aandacht aan zowel de geleverde producten als de logistieke verwerking. Mocht er onverhoopt iets misgaan of voldoet een product volgens u niet aan de verwachting of wensen, laat het ons dan weten via het klachtenformulier. We nemen direct actie om uw klacht op te lossen en houden u op de hoogte van de voortgang.

Storingen

Voor storingen aan machines en apparatuur kunt u gebruikmaken van ons storingsformulier. We zorgen voor een zo spoedig mogelijke reactie.

Retourneren

Het retourneren van goederen loopt via de verkoop binnendienst van Crohill. We kunnen uw retouraanvraag uitsluitend verwerken na ontvangst van een volledig ingevuld retourformulier.

Voorwaarden omruilen en retourneren

  • Als u goederen wilt terugsturen, dan kan dat tot 60 dagen na ontvangst van goederen
  • De te retourneren goederen dienen in originele, onbeschreven, onbeplakte en onbeschadigde verpakking te zitten
  • De kosten van het verzenden van de retournering komen geheel voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen
  • Bij omruiling van een artikel zijn de verzendkosten geheel voor de koper, tenzij anders wordt overeengekomen
  • Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen kunnen niet door Crohill worden gecrediteerd

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Natascha of Ellen belt u terug.