Wie zijn wij?

De mensen achter Crohill

De kernwaarden snelheid, service, betrouwbaarheid en betrokkenheid vindt u terug in onze methodes en dienstverlening. Of het nu gaat om het uitleveren van een order of het verbeteren van uw resultaat, we willen dat u tevreden bent met het resultaat. Wie we zijn? We stellen ons graag aan u voor.

Crohill-binnendienst

De binnendienst van links naar rechts: Natascha, Ellen, Hanneke en Karen.


Natascha van Huenen

Verkoop binnendienst
“Het persoonlijk contact met onze klanten vind ik het leukste van mijn werk. Ook als het over klachtafhandeling gaat. Zo sprak ik laatst een klant die dacht dat zijn spullen niet waren geleverd. Dat kon niet, volgens onze administratie, maar we hebben de spullen gratis nageleverd: onze klant houden we graag tevreden. Later nam de klant contact op dat hij de eerste levering tóch had gevonden, maar dat hij erg blij was dat we het goed hadden opgepakt. Ja, ik vind het fijn om te horen als de klant zegt dat we goed hebben geholpen.

Ellen Maenhout

Managementassistent
“Er is niet één week hetzelfde. Hierdoor blijft je werk uitdagend en is het nooit saai. Ik ben erg betrokken en voel me echt verantwoordelijk voor het bedrijf. Ik word constant uitgedaagd om nieuwe dingen te doen en te leren. En ik heb het gevoel dat ik echt wat kan bijdragen aan Crohill. Laatst hadden we een echt stressmoment. Het was niet makkelijk maar in samenwerking met de betreffende buitendienst is het ons gelukt om snel te schakelen, zodat onze relatie geholpen was. Hier haal ik echt voldoening uit, het kan eigenlijk niet maar het lukt toch! Het maakt mij trots dat wij klanten hebben die echte ambassadeurs voor ons zijn.”

Karen van der Ploeg

Inkoper / boekhouder
“Na 14 jaar bij een accountantskantoor te hebben gewerkt was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Crohill kon mij die bieden door de afdeling inkoop verder te professionaliseren. Daarnaast verzorg ik de voor mij vertrouwde boekhouding. Het is een hele nieuwe wereld en ik ben nog bezig om mijn productkennis op te bouwen. Verder ben ik heel blij met de samenwerking met mijn collega’s op de binnendienst en het onderhouden van de contacten met de leveranciers en onze logistieke partner.”

Hanneke Drent

Verantwoordelijke voor HRM zaken en het kwaliteitsbeleid
“Wat ik vooral probeer is om samen met mijn collega’s structurele oplossingen te vinden en deze door te voeren in de organisatie.  Hoe kunnen we, op individueel vlak en als team, onszelf verbeteren,  zodat we onze klant nog sneller en beter kunnen helpen? Verder is Crohill continu  in ontwikkeling. Je hebt dan snel de neiging te denken “ja dat zal wel” maar het is echt zo. We gaan  telkens weer  op zoek naar de beste oplossing voor de klant en nemen geen genoegen met minder. Daar hou ik nou van!”