Kwaliteit

Hoe we weten dat de kwaliteit en waardering van het schoonmaakwerk omhoog gaat door Smart Cleaning? Onze klanten ervaren tijdens hun dagelijkse controles (VSR-DKS) dat methode en periodieke fouten door Smart Cleaning niet of nauwelijks meer voorkomen. Klachten zijn er ook bijna niet meer. Hieronder kunt u de ervaringen lezen van onze klanten.

Ronald van de Bilt, directeur service en schoonmaak De Kroon
Crohill is een vernieuwend bedrijf, ze denken in concepten en dat spreekt me aan. Daarmee onderscheiden ze zich echt van de rest van de leveranciers. Met de methodes van Crohill wordt de kwaliteit van het schoonmaakwerk beter én werken we sneller.Zowel onze schoonmakers als klanten merken dat het resultaat beter is.

Gerard Buis, directeur schoonmaakbedrijf Vastenburg
We staan in onze regio bekend als een kwalitatief hoogstaand schoonmaakbedrijf en de producten van Crohill helpen het imago van Vastenburg hoog te houden. We gebruiken dan ook al jaren hun producten en materialen. Ook voor specifieke problemen. Een klant met een natuurstenen vloer had bijvoorbeeld last van een vervelende waas in de winter, veroorzaakt door sneeuw en zout. We bleven moppen, maar weg ging het niet. Na twee keer moppen met de Smart methode was de waas helemaal verdwenen. Ook onze klanten merken het verschil op.De overall waardering voor onze schoonmaakwerkzaamheden is gestegen van een 7 naar een 8. Met dezelfde inspanning en zonder dat de klant meer betaalt. Je bent wel gek als je dat laat liggen.

Michael Pool, Rayonleider CSU
CSU staat al jaren in de top drie van grootste schoonmaakbedrijven. Met zo’n 12.000 medewerkers maken we overal in Nederland schoon, van scholen tot ziekenhuizen maar ook bijvoorbeeld op Schiphol. Onlangs zijn we een pilot gestart met Crohill op een school in Apeldoorn. De helft van het jaar werken we met de methodes van Crohill, de andere helft met de traditionele microvezel doeken. Het resultaat? De vloeren zijn schoner, de tijdswinst is duidelijk merkbaar. En met Smart 2 in 1 wordt het niet alleen schoner, maar blíjft het ook schoner. We testen ook de klantbeleving en die is, vooral op het toilet, verbeterd. Dat komt met name door de geur: het is niet alleen schoner, het ruikt nu ook schoner.

Waar wilt u de kwaliteit verhogen? Op vloeren? In trappenhuizen, sanitaire ruimtes of interieur?